Marzena Madajczyk

Administracja

W Kancelarii zajmuje się sprawami administracyjnymi oraz księgowymi. Odpowiedzialna jest za czynności związane z pocztą, właściwym obiegiem dokumentów oraz profesjonalną obsługą klienta. Do jej obowiązków należą także wystawianie faktur, przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z klientami, bieżąca współpraca z księgowością oraz sporządzanie analiz na potrzeby wspólników. Współpracę z Kancelarią MCM  rozpoczęła w styczniu 2015 r. 

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Posługuje się językiem angielskim, pasjonuje ją język japoński.

W wolnym czasie szyje oraz udziela się charytatywnie w fundacji. W stroju superbohaterki odwiedza dzieci w szpitalach, hospicjach, domach dziecka i ośrodkach wychowawczych. Zafascynowana kulturą Japonii oraz synergologią.