TOP 5 w rankingu
Rzeczpospolitej
I miejsce na Pomorzu
Zachodnim

Daria Ostaficzuk

Administracja

Pracownik biurowo-administracyjny, często jest pierwszą osobą kontaktową. Do jej głównych obowiązków należy pogodzenie oczekiwań klientów jak i współpracowników, w celu umożliwienia sprawnego kontaktu i obsługi. 

Dba o właściwą atmosferę i organizację pracy. Jej zadania są ściśle związane z koordynowaniem prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji. Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań wymaga sporych zdolności logistycznych. Lubi kontakt z ludźmi, jest skrupulatna i dobrze zorganizowana.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wyróżnia ją wcześniejsze wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych i w kontakcie z klientem. Współpracę z Kancelarią rozpoczęła w 2016 r.